szeretteimnek, teniszbarátoknak, sportsérülésből lábadozóknak, történetem iránt érdeklődőknek...

Keresztszalagom története

Keresztszalagom története

Az első győzelmek a bajnokságban

2016. szeptember 20 - a műtét után másfél évvel...

2016. szeptember 20. - Viktor_74

Már nem terveztem írni ide a blogra, de csak nem bírom ki. Idáig kellett várni, hogy megszülessenek az első győzelmeim a városi teniszbajnokságban! Gyakorlatilag másfél év a műtéttől számítva. Múlt csütörtökön párosban, majd másnap egyéniben is sikerült győztes meccset játszani. Nagyon régen váratott ez már magára. Egyéniben eddig 9 meccs, 9 vereség volt a mérlegem. Se fejben, se technikában nem sikerült előrelépni. Valószínű, hogy túl is aggódtam a dolgokat, vagy éppen elkalandoztam meccs közben.

További jó hír, hogy úgy egy hónapja tudok már fájdalom nélkül játszani. Lehet, hogy meglepő, de sajnos ez az igazság. Május végétől minden játék előtt NICOFLEX-et alkalmaztam, jobb is volt, mint nélküle, de ma már erre sincsen szükség. Rendes bemelegítés után mehet a játék, hetente általában kétszer. 

A nyáron összeszedtem egy húzódást, mely achilles fájdalommal járt hetekig. Ma futottam 3 hónap kihagyás után 3,5 km-ert, így ismét kezdenek a dolgok a rendes kerékvágásba kerülni.

A bejegyzés trackback címe:

https://viktor-74.blog.hu/api/trackback/id/tr6311731613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

galilei 2018.01.25. 08:43:48

Üdv
Most találtam erre a blogra, és köszönöm sokat segít.Én most vagyok a "műtét utáni 60. napon" Én is teniszezek, szeretnék már nyáron újra a pályán lenni.A gyógyulásom elég jól haladt, de talán most belassult.Kinyújtani már majdnem teljesen ki tudom, a hajlítással azért vannak még gondok.Még mindig be van dagadva valószínű ez is akadályozza a hajlítást.Lépcsőzés felfele váltott lábbal megy, de lefele nem.A testsúlyomat picit behajlított állapotban már nem bírja el.Fél lábra tudok állni már, de behajlítva már nagy a fájdalom.Járásom darabos sokszor, sántikálós is ez zavar.Bár 4-5 km-t 2 naponta tudok sétálni szinte fájdalom nélkül, de sokszor a térd belső oldalánál szúró érzést tapasztalok.Nem tudom, hogy izom vagy szalag lehet. Nem tudom, hogy olvasod-e még, de kíváncsi vagyok , hogy így majdnem 3 év után teljesen rendbe jöttél ? Ugyanolyan, mint műtét előtt ? Rosszabb vagy jobb ? Köszönöm !
Üdv
G
süti beállítások módosítása